Klantenservice

Klantenservice voor consumenten

Retulp heeft geen webshop en logistiek die gericht is op consumenten; onze service is gericht om onze dealers te faciliteren. Particulieren dienen zich voor vragen daarom te wenden tot de winkels. Mocht je een vraag hebben over Tulper producten dan kun je kijken bij meest gestelde vragen. Indien je een extra of nieuw onderdeel/product wil ontvangen dan kan dat uitsluitend via de winkel waar je de fles gekocht hebt. Indien het een terechte klacht is kan de winkel kijken naar een oplossing zoals een nieuw onderdeel, een nieuw product of geld terug. Winkels sturen kapotte onderdelen/flessen periodiek naar Tulper en Tulper levert bij de volgende bestelling van de winkel gratis nieuwe onderdelen/flessen mee.

Af en toe worden we door consumenten rechtstreeks benaderd voor extra drinkdoppen echter wij versturen nooit losse producten of onderdelen. Net als bij onderdelen voor een laptop, kleding, auto of welk product dan ook dien je je daarvoor te melden bij de winkel/dealer waar het product is aangeschaft. Tulper bestaat sinds 2016 en levert sindsdien alleen aan winkels. Mogelijk dat we in de toekomst wel een webshop openen waar consumenten rechtstreeks bij ons producten en onderdelen kunnen bestellen.

Klantenservice voor winkels/ zakelijke klanten

Afgelopen jaar hebben we geen klachten over drinkflessen zelf gehad, wel is het een enkele keer voorgekomen dat er iets met de drinkdop is gebeurt omdat die uit meerdere onderdelen bestaat. Een onderdeel kan kwijtraken of zelfs beschadigen. Als winkel kun je de consument dan een gratis andere dop meegeven, indien jullie die niet op voorraad hebben dan kunnen je hebt beste van een andere fles even een dop afhalen. Bij een volgende bestelling bij Tulper sturen wij dan (gratis) nieuwe drinkdoppen mee.