Rebranding retailmerk Tulper naar nieuwe merknaam
Tulper is een nieuw Nederlandse (water)merk in herbruikbare drinkflessen en aanverwante artikelen als alternatief voor wegwerpplastic producten. De opbrengsten van Tulper investeren we in verdere verduurzaming van onze producten en gebruiken we om milieu organisaties te ondersteunen. Doelstelling van Tulper is om de plastic soup terug te dringen door bewustwording en afvalpreventie met mooie alternatieve producten.
De doelgroep bestaat uit toeristen en recreanten en Tulper levert aam winkels zoals Ekoplaza, Wereldwinkels, De Apenheul, Park de Hoge Veluwe, Zeehondencreche Pieterburen, Bever Sport en diverse WAAR winkels.
Taken
Vanaf begin 2017 gaat er een rebranding komen, het merk Tulper zal worden veranderd in een ander merk met een iets andere missie & visie. Dat betekend dat er vanaf eind 2016 veel gecommuniceerd en aangepast dient te worden. Van verpakking, website tot aan reclame materiaal. Een uitdagende en veelzijdige marketing en communicatiestage waarbij je veel kunt bijdragen en kunt leren. Verder zou het mooi zijn indien je zou kunnen ondersteunen bij 1 of meer van onderstaande taken:
Gevraagd
Geboden
Naam *
E-Mail *
Plaatsnaam
Opleiding