Consumenten informatie en verkooppunten

Retulp is ontwerper en fabrikant van duurzame waterflessen, thermosbekers lunchboxen en tassen. De meeste flessen zijn gemaakt van roest vrij staal omdat dat het meest duurzame materiaal is. Daarnaast hebben we ook een serie bio based bidons die van rietsuiker zijn gemaakt. Retulp heeft een eigen webshop en wij zijn trots dat onze producten verkrijgbaar zijn bij ruim 100 winkels.

Retulp levert aan bedrijven en winkels een breed assortiment duurzame herbruikbare producten als alternatief tegen wegwerp flessen, zakjes, bekertjes en tasjes. Op zoek naar duurzame relatiegeschenken of producten om in je winkel te verkopen? Met onze stijlvolle designs kun je een bijdrage leveren aan een schoner milieu.  Retulp is o.a. verkrijgbaar bij onderstaande (web)winkels:

Retulp BOL
Retulp WAAR
Retulp Ecomondo
Simon Levelt
ekoplaza verkooppunt
Flask - zakelijke groothandel
WWF - verkooppunt

Ben je op zoek naar een Retulp beker, fles of duurzame lunchbox? Onze producten en reserveonderdelen zijn verkrijgbaar bij diverse winkels en in de Retulp webshop.
Heb je een probleem met je Retulp-product? Ga dan naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkel kan de klacht beoordelen en je helpen met bijvoorbeeld een tip, een nieuw onderdeel, of een vervangend product. Meer informatie vind je bij onze veelgestelde vragen.

Heb je je product via Bol.com of de Retulp webshop gekocht? Vul dan het formulier zo volledig mogelijk in. Onze klantenservice, bemand door Dennis, reageert meestal binnen één werkdag, maar dit kan soms tot drie werkdagen duren. We bieden (nog) geen telefonische klantenservice, dus neem contact op via het contactformulier.

Retulp bamboe lunch opdruk logo
Retulp plasticvrije fles
Retulp Bigmug Urban Tumbler sfeerfoto tafel

Hoe kan ik aanspraak maken op de Retulp-garantie?

Onze Retulp producten zijn gemaakt voor langdurig gebruik. Mocht er iets mis zijn, dan heb je recht op een half jaar fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum. De garantie dekt geen:

  • Slijtage zoals krassen en deuken
  • Schade door verkeerde reiniging (zoals vaatwasser)
  • Aanpassingen door derden, zoals bedrukking of gravering

Wil je garantie aanvragen? Mail dan naar retail@retulp.nl met:

  • Bestelnummer en aankoopbewijs (Retulp webshop of Bol.com)
  • Foto’s en een beschrijving van het probleem

Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op. Als er onderdelen kwijt of beschadigd zijn, kun je in onze webshop reserveonderdelen vinden om je product langer mee te laten gaan.

Wat te doen bij een defect? Het is vervelend als je een klacht hebt over je Retulp fles. Voor defecten kun je terecht bij de winkel waar je de fles hebt gekocht. Krassen en deuken door normaal gebruik vallen niet onder garantie. Voor duurzaamheid raden we aan om de fles met de hand af te wassen in plaats van in de vaatwasser, om schade aan de coating te voorkomen.

Kan ik mijn fles bij Retulp ruilen? Retulp verzorgt de productie, maar retouren en ruilingen verlopen via de winkel waar je de fles hebt gekocht. Reserveonderdelen zijn beschikbaar voor resellers om eventuele problemen eenvoudig op te lossen.