Retulp & Filmfestival Terschelling

Op een plek waar de zee en het zand elkaar raken ontstaan emoties, dát is het jaarlijkse filmfestival op Terschelling. Als merchandise heeft Retulp thermosflessen gerealiseerd.

Elk jaar worden de meest spannende, ontroerende, inspirerende en aangrijpende films met een verhaal geselecteerd voor het filmfestival Terschelling. Waar het ooit begon met een programmering van twaalf films waar zo’n 300 bezoekers van genoten, is uitgegroeid tot een filmweekend met de keuze uit ruim 75 films die worden bezocht door ruim 3000 mensen.

Het filmfestival heeft zeven verschillende locaties waar een breed aanbod aan films gedraaid worden, allemaal op West-Terschelling. Doordat de verschillende locaties dicht bij elkaar liggen kun je gemakkelijk van de ene film naar de andere film lopen, lekker duurzaam! Om een herinnering van het festival achter te laten heeft de organisatie ervoor gekozen om merchandise te laten ontwikkelen. Zo is er een Filmfestival tas, zijn er hippe sokken en een Retulp thermosbeker. Wil je de Filmfestival thermosbeker alsnog bestellen? Dat kan hier.

Bedrukte merchandise

Merchandise is een goede manier om de aandacht te trekken van je publiek. Merchandise wordt meestal ingezet tijdens een evenement zoals een festival of voor een artiest. Het verkopen van promotieproducten is geen noodzakelijk onderdeel, maar het kan bijdragen aan de groei van het evenement in de komende jaren.

Ben je benieuwd wat Retulp merchandise voor jouw evenement of merk kan betekenen?