Alles over de Retulp garantie: zo zit het
Onze Retulp bekers, flessen en lunchboxen zijn gemaakt om lang mee te gaan. Toch kan er iets misgaan. Geen zorgen, je hebt standaard 6 maanden fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum.
Wat valt er niet onder de garantie?
Sommige dingen vallen helaas buiten de garantie, zoals:
– Normale gebruikssporen zoals krassen of deuken
– Schade door verkeerde reiniging (bijvoorbeeld in de vaatwasser)
– Aanpassingen door derden, zoals bedrukking of gravering
Garantie aanvragen? Zo werkt het:
Heb je een product gekocht via de Retulp webshop of Bol.com en is er echt iets mis? Stuur dan een mailtje naar retail@retulp.nl met:
– Je bestelnummer en aankoopbewijs
– Een paar duidelijke foto’s
– Een korte uitleg van het probleem
Binnen twee werkdagen hoor je van ons. Meestal sneller.
Wat als er iets kapot of kwijt is?
Is een onderdeel versleten of kwijt? In onze webshop vind je losse onderdelen zodat je je fles of beker gewoon kunt blijven gebruiken. Da’s pas duurzaam. Wil je een nieuw onderdeel of een compleet nieuw product bestellen? Stuur ons dan een mailtje. We sturen je graag een kortingscode van 50% om voordelig te vervangen wat nodig is.
Defect product gekocht in een winkel?
Heb je je product in een fysieke winkel gekocht? Neem dan contact op met die winkel. Zij beoordelen je klacht en helpen je verder. Slijtage zoals krassen of kleine deuken valt niet onder garantie. Ruilen of retour doen? Dat regel je altijd via de winkel waar je ‘m gekocht hebt. Wij leveren reserveonderdelen aan de verkooppunten zodat zij jou makkelijk verder kunnen helpen.