Consumenten informatie en verkooppunten

Retulp is ontwerper en fabrikant van duurzame waterflessen, thermosbekers lunchboxen en tassen. De meeste flessen zijn gemaakt van roest vrij staal omdat dat het meest duurzame materiaal is. Daarnaast hebben we ook een serie bio based bidons die van rietsuiker zijn gemaakt. Retulp heeft een eigen webshop en wij zijn trots dat onze producten verkrijgbaar zijn bij ruim 100 winkels.

Retulp beker, fles of lunchbox nodig? Zo kom je bij de juiste service

Onze herbruikbare bekers, flessen en duurzame lunchboxen koop je makkelijk via de Retulp webshop of bij één van de verkooppunten in Nederland. Is er iets mis met je Retulp-product? Ga dan eerst terug naar de winkel waar je ‘m hebt gekocht. Zij kijken met je mee en kunnen je vaak direct helpen: met een handige tip, een los onderdeel of een nieuw product. Meer info vind je bij de veelgestelde vragen.

Heb je je Retulp item via Bol.com of onze webshop besteld? Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in. Dennis van onze klantenservice pakt je vraag meestal binnen één werkdag op. Soms duurt het iets langer, tot drie dagen. We zijn (nog) niet telefonisch bereikbaar, dus neem contact op via het contactformulier.

Retulp bamboe lunch opdruk logo
Retulp plasticvrije fles
Retulp Bigmug Urban Tumbler sfeerfoto tafel

Alles over de Retulp garantie: zo zit het

Onze Retulp bekers, flessen en lunchboxen zijn gemaakt om lang mee te gaan. Toch kan er iets misgaan. Geen zorgen, je hebt standaard 6 maanden fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum.

Wat valt er niet onder de garantie?
Sommige dingen vallen helaas buiten de garantie, zoals:
– Normale gebruikssporen zoals krassen of deuken
– Schade door verkeerde reiniging (bijvoorbeeld in de vaatwasser)
– Aanpassingen door derden, zoals bedrukking of gravering

Garantie aanvragen? Zo werkt het:
Heb je een product gekocht via de Retulp webshop of Bol.com en is er echt iets mis? Stuur dan een mailtje naar retail@retulp.nl met:
– Je bestelnummer en aankoopbewijs
– Een paar duidelijke foto’s
– Een korte uitleg van het probleem
Binnen twee werkdagen hoor je van ons. Meestal sneller.

Wat als er iets kapot of kwijt is?
Is een onderdeel versleten of kwijt? In onze webshop vind je losse onderdelen zodat je je fles of beker gewoon kunt blijven gebruiken. Da’s pas duurzaam. Wil je een nieuw onderdeel of een compleet nieuw product bestellen? Stuur ons dan een mailtje. We sturen je graag een kortingscode van 50% om voordelig te vervangen wat nodig is.

Defect product gekocht in een winkel?
Heb je je product in een fysieke winkel gekocht? Neem dan contact op met die winkel. Zij beoordelen je klacht en helpen je verder. Slijtage zoals krassen of kleine deuken valt niet onder garantie. Ruilen of retour doen? Dat regel je altijd via de winkel waar je ‘m gekocht hebt. Wij leveren reserveonderdelen aan de verkooppunten zodat zij jou makkelijk verder kunnen helpen.