RETULP X APPLEBERRY

Bedrukte Urban drinkflessen voor APPLEBERRY

Het bekende schoolbeeld , kinderen rennen over het schoolplein met hun schooltas over hun schouder. Bepakt en bezakt met pakjes drinken, verpakte snacks en met hun boterham in een zakje. Iets wat de aandacht trok van de oprichtster Eva van Appleberry. Zo was dit ook het geval bij haar dochter op school. Het gebruik van wegwerp drinkpakjes is natuurlijk erg schadelijk voor het milieu. Daarnaast bevat voorverpakte sap vaak veel conserveringsmiddelen. Tenslotte is er ook nog het kosten aspect, het kost veel meer in vergelijking met een fles welke je opnieuw kunt vullen.

APPLEBERRY

De drijfveer voor Eva in het starten van haar bedrijf. Appleberry is en nieuw bedrijf welke in Augustus 2021 is opgericht. Het begon met het ontwerp van een vriendenboekje. Iets wat helemaal bij onze cultuur hoort. ‘Vooralsnog nergens anders ter wereld iets soortgelijks gezien dus wij kunnen hier heel trots op zijn’ aldus Eva. Om het plaatje compleet te maken was er de wens om een bijbehorende Unicorn drinkfles te laten ontwerpen. Eva heeft de ambitie om ieder meisje in Nederland met dit vriendenboekje en waterfles naar school te laten gaan. Daarnaast is het voornaamste doel om vooral de kinderen er blij mee te maken. Wij zijn ervan overtuigd dat dit vrolijke en kleurrijke design voor veel glimlachjes gaat zorgen.

Waarom Retulp?

Eva heeft voordat zij een keuze heeft gemaakt meerdere leveranciers overwogen. Volgens Eva: ‘Er zijn andere modellen beschikbaar op de markt, echter vond ik dat formaat niet mooi. De keuze van Eva is gevallen op de witte Urban 500ml met een bedrukking rondom. Eva is erg te spreken over de Urban 500 ml aangezien het een ‘kort, maar breed model is’ en daardoor past het beter bij kinderen.

Over de samenwerking met Retulp geeft Eva het volgende aan:  ‘Ik ben heel erg tevreden over Retulp. Zij hebben erg meegedacht in het design. Bijvoorbeeld met het glanslaagje over de unicorn bedrukking heen. Daarnaast benoemt ze het duurzame belang als een belangrijk onderdeel. Naast het terugdringen van wegwerp afval doneert Retulp namelijk per verkochte drinkfles 1000 keer de inhoud aan schoon drinkwater in ontwikkelingslanden via MadeBlue. Zeker geen onbelangrijk punt, om zo bij te dragen aan een duurzame toekomst.

Drie redenen voor mooie duurzame flessen met eigen logo en een goed verhaal:

  1. Goed voor jezelf, goed voor een ander en goed voor de planeet;
  2. Scherpe all-in prijzen zonder onverwachte bijkomende kosten met vooraf digitale drukproef;
  3. Snelle levertijd van 8 tot 10 werkdagen en eenvoudig bestellen in 3 stappen. Ook benieuwd naar de mogelijkheden?

Over Retulp

Retulp staat voor het verminderen van plasticvervuiling door het aanbieden van duurzame, herbruikbare drinkflessen en thermosbekers. Met elk verkocht product draagt Retulp bij aan minder wegwerpplastic en ondersteunt projecten voor schoon drinkwater in ontwikkelingslanden. De samenwerkingen met initiatieven zoals Appleberry benadrukken de focus op duurzaamheid en het positieve effect op het milieu. Retulp biedt niet alleen stijlvolle en praktische oplossingen voor dagelijks gebruik maar ook de mogelijkheid voor bedrijven om gepersonaliseerde producten te creëren. Zo levert elke Retulp-fles niet alleen een bijdrage aan een groenere planeet maar ook aan het welzijn van mensen wereldwijd.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?